Un zambet nu costa nimic…dar cumpara totul…:)

images1.jpg
De ce am ales sa scriu despre “zambet”? Pentru ca mie imi place sa vad oamenii zambind, imi place sa le fur cate un zambet…cum?…zambindu-le…:)
Vi s-a intamplat vreodata sa mergeti pe strada ingrijorati, analizandu-va problemele, planificandu-va activitatile de peste zi? La un moment dat, ridicati ochii, vedeti o persoana surazatoare si, aproape instantaneu, ii intoarceti spontan zambetul. V-ati uitat ca prin minune toate necazurile, v-ati indreptat spatele si mergand in continuare, v-ati dat seama ca toate problemele au o rezolvare.

Un zambet pur are o putere miraculoasa ! Daca zambiti cuiva, il puteti ajuta pe acel om sa se impace cu el insusi. Cand zambiti plantelor, ele va simt dragostea si cresc armonios.
Un zambet adevarat este un semn de dragoste, o emisie spontana de energie cu un efect tonic, de insanatosire. Este asemenea muzicii armonioase. O persoana care nu zambeste este ca o chitara la care nu se canta: sta intr-un colt, incepe sa se deformeze, se dezacordeaza si treptat se va distruge. Persoana care nu zambeste nu-si dezvolta capacitatea de a primi si darui dragoste. Figura ei intunecata si abordarea prea serioasa a vietii este de multe ori asociata cu diferite afectiuni, in timp ce viata ei sufleteasca se va stinge lent din lipsa de dragoste.

5 Comments

  1. Cristina Pop said,

    April 5, 2007 at 9:40 am

    Acest mod de abordare mi se pare foarte interesant, si cat se poate de real.Felicitari.
    Cristina Pop

  2. florentina said,

    April 10, 2007 at 12:30 pm

    Pai, imi place subiectul……….. este foarte adevarat ce spui tu.
    BRAVOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Florentina

  3. Tina said,

    April 11, 2007 at 8:20 pm

    Da, cam asa este… Si, totusi, pacat ca nu zambim mai mult si, mai ales, catre cei la care tinem cu adevarat… Mult timp am avut ca notita permanenta pe celular: “Zambeste, si vei fi mai puternic!”…

  4. Elena said,

    April 12, 2007 at 7:42 am

    Super.

  5. veronica said,

    April 16, 2007 at 4:09 pm

    Da mi s-a intamplat sa vad pe cineva zambind si sa intorc zambetul…si eu multtttttt…persoanelor pe care le stiu…oare ce ar zice lumea daca as zambi intr-una pe strada??????deci zambetul poate dauna uneori:))))))


Leave a Reply

